De lente laat zich steeds vaker zien: de dagen worden langer, de tuinen kleuren weer groen en het buitenleven komt hoorbaar op gang. Tijd dus voor de maarteditie van de nieuwsbrief van VvE Woonwijk ’t Soperse Bos. In deze nieuwsbrief lees je wat er speelt binnen onze VvE. Dit keer zoomen we in op een belangrijk punt voor de komende vergaderingen.
Vergadering van eigenaars
Dit zijn de datums voor de vergadering van eigenaars van dit jaar:
Dinsdag 7 april 2026, C.O.W. Coppensdijk 10 Vinkel
Donderdag 5 november 2026 n.t.b.
De eerste vergadering staat om de hoek. Wil je nog iets inbrengen of heb je een onderwerp waarvan je vindt dat het echt een keer besproken moet worden? Laat het dan snel weten via mail, dan kunnen we het nog meenemen. Het is ook altijd nog mogelijk om tijdens de vergadering een onderwerp in te brengen.
Door persoonlijke omstandigheden heeft Ardy zich helaas teruggetrokken als bestuurslid en is er nu ruimte ontstaan voor een nieuw bestuurslid. Tijdens de eerstvolgende ALV op 7 april 2026 willen we de leden graag officieel een kandidaat voordragen en laten kiezen. Ben jij ook een enthousiaste bewoner van onze groene wijk en denk je graag mee over hoe we het samen nóg mooier, veiliger en beter georganiseerd kunnen maken? Dan zoeken wij jou als nieuw bestuurslid van VvE ’t Soperse Bos.
Als bestuurslid:
Denk je mee over onderhoud, groen en leefbaarheid in het park.
Ga je vragen en e-mails van bewoners beantwoorden en zorg je voor een duidelijke terugkoppeling.
Werk je mee aan de inhoud en toon van onze nieuwsbrieven en bewonersbrieven.
Je bent gesprekspartner richting Libéma bij lopende onderwerpen en overleggen namens de VvE.
Houd je contact met de bewoners, beheerder en andere partijen.
Voorbereiden en uitvoeren van besluiten uit de ALV.
Je doet dit natuurlijk niet alleen: je komt in een betrokken bestuur met Han, Kenny, Karen en Mick.
In deze drukkere aanloopperiode kost dat ongeveer 4 uur per week, later is de verwachting ongeveer 1 uur per week.
Wat maakt het interessant?
Je denkt actief mee over de toekomst van ’t Soperse Bos.
Je bent direct betrokken bij wat er speelt in de wijk.
Je hebt korte lijntjes met medebewoners en betrokkenen.
Je doet ervaring op met bestuur en organisatie.
Heb je interesse of twijfel je nog een beetje en wil je eerst eens vrijblijvend meelopen of koffiedrinken? Neem dan contact op met één van de bestuursleden of stuur een mail naar bestuur@sopersebos.nl